冷鸦君

也许非我所想,即使非我所愿,也望你得偿所愿、不负相思。
  • 图片来自画手wlop

if I have to I will die seven deaths just to lie

长眠于永眠之梦

in the arms of my eversleeping aim

我将与永夜中的他同寝共枕

I will rest my head side by side to the one that stays in the night

我将在我最后的悲伤中停止呼吸

I will lose my breath in my last words of sorrow

无论何种因果如期而来

and whatever comes will come soon

待我消亡之际,我会向明月祈祷

dying I will pray to the moon

但愿明天,喜乐平安


评论
热度(8)
©冷鸦君 | Powered by LOFTER